28.12.2017

Obiective de drumeţie şi alergare în 2018

     Ne apropiem de sfârşitul anului, moment în care e musai să avem o listă nouă pentru obiectivele 2018. Așa cum toate companiile își fac bugetele pentru anul viitor în perioada octombrie-noiembrie, este necesar să întocmim un plan de activități și să avem puse pe hârtie obiectivele de sănătate - relații - carieră - financiare.

     Îmi propun să călătoresc mai mult alături de familie şi prietenii apropiaţi, din calendarul de călătorie și drumeție nu aș vrea să lipsească drumețiile de weekend în Ceahlău, Ciucaș și Bucegi, o vacanță de câteva zile la schi (probabil la Vatra Dornei), o vacanță în Grecia, dar și în Delta Dunării. O idee mai veche și tot amânată este parcurgerea pe jos și cu rucsacul în spinare a litoralului Mării Negre de la Sulina la Năvodari. 

      Cât despre alergare, deja am scos din dulap hainele groase şi mănuşile pentru a continua alergarea de zi cu zi. Cu cât voi reuşi mai des să părăsesc zona de comoditate, în  frig, pe ploaie sau zăpadă, cu atât mai mult voi îmbunătăţi rezultatele personale la cursele de alergare montană. Mi-am propus să alerg la curse la care nu am mai participat până acum, oferta fiind destul de bogată. Totodată, mi-ar plăcea să alerg creasta munților Făgăraș și Carpații de Curbură de la Predeal la Siriu. Sănătate să fie și apoi multă voință!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu